Birglbiray Kızlar bilgisi olanlar 🤗 nişandan ne zaman sonra doğum başlar? Nişan sadece bi kere mi gelir yoksa lekelenme devam eder mi? Merak ediyorum bilenler yazarsa çok sevinirim
Merylu Birglbiray canım ben 10 gün önce dogum yaptım bi sabah uyandım nişanım gelmişti aksama kadar ara ara o sümüksü akıntı gelmeye devam etti ve akşam 8 de sancılarım başladı ve gece 3 te dogum yaptım
Birglbiray deletedmom209 benim de bugün pembemsi akıntım geldi ama nişanın gelmesi hemen doğum yapacağım manasına gelmiyormuş sanırım 🤗
Ctntsgk Canım ben Doğum yapmadım daha ama çok yakın bir arkadaşım aynı zamanda komşumla 3 ay arayla hamile kaldık 21 gün oldu o Doğum yapalı 40+1 de Doğum yaptı 36. Haftada azar azar suyu geldi doktora gitti suyuna baktırdı çok bi azalma olmadığını sancılar artınca geri gelmesi gerektiğini söyleyerek eve yolladı önce 38 de nişan geldi 1 gün hastanede kaldı açılması 2 cm olarak kaldı imza verip çıktı eve geldi tekrar ara ara kanamaları devam etti lekelenme şeklinde 2-3 gün sonraya kadar. En son da 40+1 de sabah suyunun geldiğini farketti evinin işini yaptı ve hastaneye gitti öğlen yatış yapıldı ve o gün aldı bebeğini kucağına çok şükür. Kimisinde nişan geldikten sonra hemen o gün içinde Doğum oluyomuş biraz karışık yani kişiden kişiye değişiyor malesef.
Birglbiray Nişandan sonra değişiyor yani doğum anladığım o. Yani lekelenme olarak devam ediyor değil mi benim pembemsi bir akıntım geldi nişandı büyük ihtimalle devam edip etmediğini merak ettim 🤗
deletedmom209 Birglbiray evet suyum gelmedikçe panikleyip hastaneye koşmayacağım valla suyum gelince temizliğimi yapıp duş alıp öyle gitmeyi düşünüyorum vaktim kalırsa fön de çektiricem 😄