NazAkyol06 Bir sezeryan birde normal doğumum oldu bunu da normal istiyorum. Normal doğumdan sonra yeniden doğmuş gibi oldum çünkü. Sezeryanda biraz korkularım vardı sonrasında acaba dikişim şey oldu mı acaba acır mı diye. Bünye meselesi normalim dikişsiz geçti, doktor vücudumu normale daha yatkın buldu.