deletedmom87894 Kızlar doktorunuza genel anestezi istiyorum dediğinizde ne gibi cvplar aldınız burada okuyorum Epidurale ikna ediyorlarmış ama ben epiduralde istemiyorum o heycanı kaldıramam gibime geliyor
Wonderful_mom deletedmom87894 panik atak oldugunuz zaman sakinletirici yapiyirlar. Ben ilk dogumumu devlette yaptim birden kalbim carpti nefes alamadim doktora soyledim hemen bir sakinleetirici yaptılar geçti
elfmoom deletedmom87894 omuriliğim uygun değil bu yüzden genel anestezi ile sezaryen olacağım🙏🏻 doktorumla konuştuk. epidural vs daha konforlu ama risk olduktan sonra bir önemi yok düne kadar genel anestezi kullanılıyordu hiç korkma dedi
Tazegelin12 deletedmom87894 İlk doğumum spinal sezeryan oldu daha sonrasında inananılmaz baş nice bel agrııs oldu bunda direk ilkten dedım ben genel istıyorum diye nasıl istersen sıkıntı yok dedi
Semaan deletedmom87894 benim ilk doğumum suni sancı galan zor geçti sezeryana alındım genel enestezi oldum doktor sen kaldıramazsın dedi komple bayıldım bi sorun yaşamdım gözlerimi açtığımda odaya götürülüyordum
deletedmom87894 Wonderful_mom evet sakinleştiriciti duymuştumda ben uyum uyanıyım bebeği elime alıyım taraftarıyım😂
elfmoom Wonderful_mom eğrilik değil omuriliğim uygun değil. yani açıklığı yeterli değil bu yüzden yan etki yaşıyorum
Wonderful_mom elfmoom Tamam da onceden biliyormuydunuz yoksa doktorunuz mu bakti.. cunku benim hc oyle birseye bakmadı direk bekden uyusmali yapti belki de var nasil anlasiliyor yani
kubra3rkan elfmoom omurilik uygun olunmadığı nasıl anladınız ? Bunun için ne yaptırmak gerekiyor bende epidural giricem baktırayım nasıl bastırılıyorsa
elfmoom Wonderful_mom e yaptıysa bir sorun yaşamadıysanız yoktur :) muayene ile oluyor anestezi uzmanı yapar zaten bunu
Wonderful_mom deletedmom87894 ya bi de şöyle birsey var benim kuzenimin bebegi dogum aninda ağlamamis tabi o uyku oldugu icin gormemis dktorlarda oksijen vermemis bebege cocugu suan 13 yasinda engelli.. halbuki uyanik olsa uyarirdi niye aglamadi bu cocuk bisey olsa şikayet ederim sizi dye onlqr oksijen verirdi belki
deletedmom87894 Wonderful_mom orası öyle tabi canımda doktorun merhametine ahlaklısına kalmış bi durum🤷🏻♀️Ben burada normal doğumda bile sargı bezi unutan doktor varmış kadın dikişlerden görmüştü çok şaşırmıştım allah iyilerle karşılaştırsın
elfmoom kubra3rkan tabiki yapmadan önce, yaptıktan sonra kontrol etmesinin anlamı yok ki. doktora söyleyin o gerekeni yapar zaten