bsraaktan Kızlar bu hastanede necla hanıma giden varmı bir kaç kişiden duydum baya iyi dedilerde gitsem mi bilemedim.
Dilan4731 bsraaktan cnm ben ilk kızımda kontrole35 haftaya kdr ona gitmiştim sonra devlette dığum yaptım bunikinci gebeliğim insallah Necla hanımda yapacam ilgili iki eltim de onda doğum yaptı memnun kaldı şuan kontrole ona gidiyorum 37 haftalık olduk
bsraaktan Muayene ücreti ne kadar acaba birde doğum ücreti ben şuan medipole gidiyorum ordan da memnunum aslında ama eşimi içeri almıyorlar burası alıyormu acaba