SimaTuranAslankaya 18-20 ye kdr kustm ama mide problemi yaşamadım bnce doktorunuza söyleyin bu durumu çünkü gastrit tarzı birşey olabilir en azından ona göre bir ilaç önerir. Hamilelikte gastrit reflü gibi sorunlar olabiliyor ama tabi henüz cok erken daha karnınız büyümedi bile o yüzden en iyi bilgiyi doktor verir