Erenediz https://resimyukle.io/g/5BmPOnS9uV 7 haftanın içindeyiz bugün kalp atışını duyduk ilk resmimiz cinsyet için cok erken tani biliyorum ama bazı arkadaşlar tahmin ediyordu
tugbaacng Erenediz kızzzz. Burda biri kese yuvarlaksa kız, fasulye gibiyse erkek yazmıştı. Benimki fasulye gibiydi, gerçekten de erkek. Yorumlarda da herkesinki tutmuştu 😳 o yüzden kız diyorum hayırlısıı
AliSilan Erenediz ultrason kagidin da sol ise erkek sağda ise olur derler . Bence erkek sağlıklı olsun Rahimlerdekini ancak Allah bilir ❤️🤲🏻
Semihanur Yesim benim bugün 10 +5 günlük oldu ama resim koymayı beceremedim 2 oğlum var bakalım bu ne olacak çok merek ediyorum