bsraaktan Kızlar 15 haftalık gebeyim şimdiden alıp kenara koymak istiyorum sizce hangi bez ve ıslak mendili öneriyorsunuz yada şimdiden bunlarıds al dediğiniz şeyler var mı??
my116 Bence ıslak mendil depolayabilirsiniz ama bez için depo yapmak çok mantıklı değil bebeğe pişik yapabilir çünkü. Islak mendili de daha dün gördüm sleepynin yenidoğan ıslak mendil içeriği için %100 temiz olduğu söyleniyor
ikizleribeklerken Sleepy de şuan indirim var ben aldım yeni doğan ıslak mendil 6.lı paket 2. 1₺ hepsi burada da isterseniz bir bakın