Kubrabenal 27 gün önce ben de sezaryen oldum. Normal sütünü gelmemesi ama hastanedeki çalışanlar zaten mama vermeni söyleyecektir çünkü aç kalmaması gerekiyor. Süt içinse süt çayı ve damlası işe yarıyor ama daha kolay bişey söylicem. Eczanelerde göğüs pompası var bebedor gibi 30 40 liraya. Ondan alabilirsen al bebeği uyurken sağmaya çalış. Ne kadar çok uyarılırsa o kadar hızlı gelecektir. Çünkü bebeğin de tam anlamıyla ememiyor gerekli uyarı sağlanmıyor. Benim öyle geldi ve gelene kadar de mama verdirdiler. Bi de sarılık içi hastaneye yattık o zaman aç kalmaması daha önemli dediler 🙋🏻♀️ Geçmiş olsun şimdiden 🙋🏻♀️