yagmur_s kışın sorun olur oda kuruluğu, peteklere takılan aparatlar yetiyor bence. Yazın zaten nem sıkıntısı olmuyor. Benim görüşüm tabi ki bu, herkes istediğini yapabilir. Bir kızım 2.5 yaşına geldi heves edip aldığımız çoğu şeyi kullanmadık ve bunlar kızımın umrunda bile değil. Onun tek istediği sevgimiz ve ilgimiz ☺️