yagmur_s Lanba bunun geri çıkmaması tutması anlamına gelmiyor ki maalesef. Zaten 3 milyonda 1 tanesi buluyor yolunu. 🤭 Umarım tutar falan beklemeniz gerekiyor daha
litfenama Lanba bu konularda biraz sakin olmanız gerekiyor. Bunu kimse bilemez. Adet gecikmenizi beklemeniz lazım. Öğrenmenin başka yolu yok maalesef.
Zehragniken Lanba gelip gelmemesi önemli değil ki. En az 10 14 gün içinde belli olur gebelik. Ama ancak kan testin de belli olur. Ve gec döllenme olmadıysa
Mom545441 Lanba canım %95 i çıkıyor zaten rahmine giden sadece %5 i 🥰 kalanı atıyor zaten vajinan adet zamanını bekle inşallah tutmuştur 🙏🏻
Tomrishatun Lanba Bunu bilemeyiz ki😀 Ayrica dol değilde sperm tabiri daha hoş olmazmi🤫 Birde herkes sızım gibi hep ilişkide tek değilsiniz tutan tutar tutmayan birdahiki aya devam eder😉
TubaDMR4 Lanba eğer yumurtanız çatlamışsa sperm kaliteside iyiyse büyük ihtimal olmuştur ama tabiki bilemeyiz adet günüz geçtiğinde müjdeli haberi buraya yazarsınız inşallah🤲🏻🥰