charlottececi Ysmsdn tansiyom olcuyo musunuz? Evde guvenilir olcen bir alet var mi. Koldan olcen. Cok gecmis olsun. Aralık ocakta oyleydim. Yuksek tansiyon problemim varmis. Ecopirin e basladik. Suan cok sukur iyi gidiyor agrilarim da kesildi 🙄
dugmeannesi Ysmsdn tansiyonunu yükseltecek şeyler fazla yeme kuzum bide ölç tansiyonunu. Onun dışında ağrı kesici olarak parol kullanabilirsin . Bide bol su iç susuzluk baş ağrısı yapar . Çok geçmiş olsun ❤🙏
Ysmsdn charlottececi yok canım tansıyon aletim ama kontrollerım de hep normal çıkıyor 3 gündür böyleyim bu gun doktora gidicem bakalım
Ysmsdn dugmeannesi sağol balım Bende gebelik sekerı çıktı Ondan mı dıye düşünüyorum ama bilmeden önce her gün tatlı şeyler yerdim biranda kestım dıye mi oldu bilmiyorum yarın dahiliye giricem bakalım
dugmeannesi Ysmsdn çok geçmiş olsun kuzum inşallah bütün skntlarin geçer tez zamanda 🙏sagliklica alırsın bebisini kucsgina inşallah 🙏🙏
balkupummm Vücudunu susuz bırakmaya çalış ve ara öğünlerini de atlama acıkmamaya çalış. Ben ne zaman bu dediklerimi yapmasam hemen başım ağrıyor 😔
Selime28 Bir hafta gece gündüz geçmeyen baş ağrısı sonucunda artan şikayetlerin ve corona oluşum gece gündüz gecmiyidu agrim