Kızlar bu gün son doktor randevuma gittim 38+4 çatı muayenem de yapıldı. Bu arada asla korkulacak birşey değil hiç kasmayın kendinizi. Bebeğim şuan 3800 gram çatında gayet güzel dedi ebe normal doğuma uygunmuş. Kontrolden sonra baya bilgilendirici bir konuşma yaptı ve ekledi eğer dedi lekelenmem olursa muayeneden sonra korkacak birşey yokmuş. Eve geldim lavaboya girdim lekelenme gibi değil hani ilk adet günümüzde sildiğimizde kan gelir ya öyle bir kanama gördüm peçetede bu nişan mıdır ? Bilgisi olan aydınlatırsa sevinirim ❤️❤️