Simgeg bendede iki kere oldu simdi 14 haftadayim çok şükür bi sıkıntı yok hamilelikte çoğu insan yaşıyormuş bazılarında olmuyomus ama önemli değil korkma doktorum yerlesme kanaması dedi hamilelik ilerledigindede rahim büyüdükçe bazen olabilir dedi rengi kırmızı olursa korkulacak bisey varmış ama için rahat etsin istiyosan doktora gidebilirsin yinede