Nurdan11_ Kızlar bugün ikizlere hamile olduğumu öğrendim. Şoktayım iki aile tarafında da yok. Çok korkuyorum kızlar. Nasıl olacak nasıl yapıcam çok korkuyorum. 7 haftalık. İkiside canlı ikiside aynı haftada ve aynı boyda var mı aranızda böyle durum yaşayan
Nurr122 Nurdan11_ yaşamadım ama yaşamak isterdim canım Allah bağışlasın kucağına almak nasip olsun inşallah
Eslem_1 Nurdan11_ ne kadar güzel bende de ikiz gebelikten şüphelenmişti ama değilmiş olmasını isterdim aynı anda iki çocuk doğuyor tek doğumda isterdim ama nasip olmadı 😀 ayrı ayrı doğurmaktansa tek seferde olması benim açımdan iyiydi ama hayırlısı böyleymiş bence hiç korkmayın ailenizde destek olur rabbim kuvvet verir
Asel2520 Nurdan11_ ay maşallah bende aynı senin gibiyim bizim iki tarafta yok bende ikiz bekliyorum inşallah 15+3 olduk hayırlısıyla birde 2 yaşına girecek kızım var 3üz gibi büyürler heralde 😄
Azra_Mom Nurdan11_ ayy ne güzel hayırlısı olsun bende isterdim valla 9 ay bekledikten sonra iki bebiş birden gelsin beraber büyüsün doğuştan arkadaşla geliyorlar harika birşey ama herkese nasip olmuyor çok şanslısınız bence hiç korkmayın benim kuzenimde ikiz doğurdu çok korkuyordu birinin gelişimi geriden geliyordu vs vs ama hiç korktuğu gibi olmadı doğar doğmaz gelişimleri düzeldi kuzenimde kendini çok çabuk toparladı Allah sabrını veriyor şimdi 1 yaşındalar gören herkes ikizlere özeniyor 🥰
Nurdan11_ Eslem_1 amin inşallah hepimizeee :) çok korkuyorum bakımı nasıl olacak yetişebilecek miyim parasal açıdan yetişebilecek miyim diye. Ama rabbim böyle verdiyse üstesinden geliriz inşallah
Nurdan11_ Asel2520 yaaa çok tebrik ederim senide 🥰 çok korkuyorum bende nasıl olacak yetişebilecek miyim maddi açıdan falan ama rabbim verdiyse gerisi de gelir diyorum ama korkuyorum da çok. 7 haftalık ne olacağı da belli olmaz. Şoktayım gerçekten
Asel2520 Nurdan11_ sağol canım teşekkür ederim aynen maddi açıdan biraz korkmuyor değil insan günümüz gereği fiyatlar uçtu ama rıskı gönderen rabbim belki ayakları uğurlu gelir inşallah 🌸
Anisalenamom Bende senin gibi şoka girdim ne tedavi ne iğne benim rabbimin mucizesi kızım 15 aylık 8+6 haftalık ikizlere hamileyim rabbim kolaylık verir inşallah
HavvaNurr38 Nurdan11_ öncelikle hayırlı olsun sağlıklı bir şekilde süreci atlatıp kucağına alırsın inşallah bebişlerini 😊 Bende tek yumurta ikizlerine hamileyim 17+3 üz. İki tane paşa gelecek Allahın izniyle. Bizimde iki tarafta da yok genetik olarak doktor bile tedaviyle mi oldu diye sordu ☺️ Ama kısmetmiş beklemediğimiz bir zamanda ikizlerime hamile olduğumu öğrendim çok şaşırmıştım. Sağlıklı doğsunlar da bakımı büyütmesi bir şekilde olur yani doğan büyüyor hiç dert etmeyin kendinize hamileliğinizin tadını çıkarın 🥰