Kızlar bugun kontrolum vardı 36+0 da yız ama ne yersem yıyım yumurta kasar avakado cevız vs aklınıza gelen kılo aldıracak hersey.ustelık proteın agırlıklı besleniyorum ama kılo cok yavas alıyor bebeğim. 2300 gram gelıyor hala doktor mınyon bebek dıyor ama ben üzülüyorum boyle olan var mı?