Blblanne 8+6 haftalık hamileyim. Adet olcakmisim gibi sancim var sol kasigim cok agriyor. Dun biraz is yaptim ve usudum. Ondan oldu sanirim. Cok korkuyoruum. Birde birsey akiyormus gibi tuvaletr gidiyorym ama bisey yok sukur. Sizler de ayni durum oluyormu.
-aybars-02 Blblanne Daha çok yeni bebek neden dinlemiyorsunuz da iş yapiyorsunuz. İlk üç ay çok önemli bence işi gücü bir kenara bırakın dinlenin, bol bol uzanın. Ayaklarınızın altına yastık koyun sırt üstü. 🌙