RabiaaaH ben de doğum öncesi de vardı doğum sonrası da. Doğumdan sonra ıkınmaktan dolayı biraz daha kötü olabiliyor. Ama ben hiç bir şey hissetmedim, 1 hafta tuvalete çıkamadım sadece, çok zorlandım ama sonrasında normale döndü tabi ama hala var, afedersiniz ama ishal dahi olsam agrısını yaşıyorum çok kötü bir durum. Benim doktorum dayanabildiğin kadar sıcak su yapıp otur demişti. Öyle yapmaya başlayınca tuvalete de rahat çıktım, biraz da agrısı diniyordu. Bekarken de yaşadım ilaçlar (hap fitil bir de krem) kullandım iyi geldi. Evlenip çocuk yapınca daha da arttı. Sonra bir şekilde ağrısı geçiyor tekrarlıyor falan. Zor bir durum gerçekten….