28 haftalığım b12 im çok düşük doktor da iğne verdi haftada 2 kere yaptır dedi ,prospektüsde de gerekli olmadıkça hamilelikte kullanılmamalıdır yazıyor daha önce kullanan oldu mu acaba herhangi bir zararı vs oluyor mu gerçi olsa doktorum vermezdi ama insan tedirgin oluyor ister istemez
-