baloglusuuumm Hanımlar epilasyona giderken hamile kaldım doğumdan 4 ay sonra gel dedi niye böyle dediler anlamadım
Hzlkbra baloglusuuumm gebelik de hormonlar dan dolayı işlem yapılmıyor doğumdan en az 4 ay sonra hormonlarınız eski haline geldiği içinn öyle demişler