gulerk yaaaani ben ilk gebeliğimde tamamen randevu bulduğm in başka doktora gitmiştm hiç memnun kalmamıştm azarlar gibi muayene ediyodu demem o ki her doktora iyi diyemem ama enerjinizin doktorla tutması çoook önemli özellkle ilk gebelkse her konuda bilgi almanz lazım, diğer şeylere gelirsekte nst süreci olsn tahlil süreci olsn doğum sonrası hemşireler ebeler vs ilgisi çok iyiydi 2 sene önce şmdi de hiç sorun yaşmadm henüz