Gozde08 ablama aynısını yaptı doktoru hatta bi kere fazla kilo aldığı için “kocanı da yeseydin kızım” falan demişti 🤣 böyle giderse asla normal doğum yapamazsın, sen bu cocugu kusarsın, 30 kilo alıyosnuz 2,5 kg bebek doğuruyosunz geri kalan hepsi sizde yağ olarak kalıyor falan neler neler söyledi hem de özel hastane doktoru bunları diyen. Diyete girdi ablam, 5. Ayda 8 kilo almıstı, sonra 9. Ayı toplamda 9 kilo alarak bitirdi yani son 4 ay sadece 1 kilo aldı. Ama bebiş dönmedi, makat geliş pozisyonda kaldı ve mecburen sezaryen oldu. Doktorların bu kadar korkutucu konusmasına sinir oluyorum ya ne kilolu insanlar doğum yapıyorlar tabi ki sağlık açısından iyi değil kilo yalan yok ama bu kadar kilo takıntısı yaptırıyorlar insana, bebeğim sağlıklı mı değil mi kaygısından önce ay kilo alıyorum kaygısını yaşatıyolar bizlere. Hayatımızda kaç kere yaşayacağız ki bu deneyimi, kaç kere içimizde bi can büyütecğeiz sonuçta? Tamam kontrollü gitmemizde fayda var ama cok fazla bizi üzecek şekilde konusmalarını doğru bulmuyorum