Kızlar merhaba . Ben öğretmenim. 32.haftada çalışabilir raporu alıp okula devam ettim. Bu hafta 37.haftaya giriyoruz. Benim şimdi tekrar doktordan çalışamaz raporu almama gerek var mı. Yoksa sistem beni direk izinli saydığı için sadece dilekçe mi verip izne ayrılmam yeterli mi. Bu durumla ilgili bileğisi olan veya bu durumu yaşamış birileri var mı ? 😊