Normal yaaa… takilma 😅
Gunde en az 10 kez ben burdayim demeli, bendim de kizim hep guclu hareketler yapar, ve bazen bende de 1.2 gun hareletlerinde bi yumusama olur… her defasinda da cok sukur bisey cikmadi…
Hattaaa cumartesi gununden beri az hareketlendigini saniyorum doktoruma da yazdim, o da telaslanma gelmene gerek yok dedi,
Simdi daha yeni basladi guclu hareketleri cok sukur🤗