Çok üzülüyorum 64 ile hamile kaldım 23 haftamdayım bu gün bir tartıldım 74 olmuşum heleki son 1 haftada 2 kilo birden almışım 😔 bir ara biraz dikkat ettim iştahım da yoktu o hafta birazda rahatsızlandım bebeğim hiç kilo almamış üzüldüm 2. Gebeliğim ilkinde de hızlı aldım çok takmadım ama son aylarda çok zorlandım bunda bari öyle olmayım diyorum ama sebze yapıyorum midem almıyor karbonhidrat istiyor canım sürekli gece aç uyuyamıyırum 🥺 kussam bebeğim gelişmez diyede korkuyorum bu hafta acayip iştahım açıldı 😔en azından şu 2 haftada tekrar 70 düşsem ne olur ne yapabilirim