NURELLA23 Merhaba kızlar detaylı ultrasyonu özelde mi yoksa devlettemi yaptırmak önemli ? Gittigim hastanede var devlet oraya yaptiriyim diyorum ama özel dahamı iyi inceler bilemedim ? Siz nerde yaptırdınız devlette yaptıran varmı
gizzzy35 NURELLA23 Tabi ki özel daha uzun bakıyor. Ama bir fark olacağını sanmam. Sonuç olarak herhangi bir rahatsızlık var mı ona bakıyorlar. Ben özele yaptırdım.
Selin12- NURELLA23 canım ben önce özelde yaptırdım daha sonra devlet hastanesinde tekrardan devlet hastanesinde yaptırdım aralarında hiçbir fark yok her ikisinde de 45 dakika sürdü ve bütün organlarını tek tek inceledi
NURELLA23 ggkca herşeye bakılıyor dimi ordada geçmiş olsun bu arada bende çok tedirginim kötü birşeyle karşılaşagim diye
ggkca NURELLA23 Gönlünü ferah tut, ikisininde bana söyledikleri falan aynıydı, özel birazcık daha uzun baktı, oda para alıyor yani.
ggkca Sen devlette git yaptır, eğer içine sinmeyen birşey olursa, ilgilenmediklerini düşünürsen yine özele de gidersin. Ben ilk özelde yaptırdım sorun gözükünce devlet tekrar deteylıya gönderdi. Zaten ilk devlet de sıra bulsaydım hiç özele gitmezdim.