Sinem52 Bende nihayet doğum hikayesi paylasanlardanim. 😊39+4 olmustuk o gece saat 3 te nisanim geldi.ertesi gün saat 6 gibi 10 dk da bir sancim başladı doktoruma haber verdim bu akşam artık seni doğuma alalım dedi.aksam 8 de hastaneye gittik açılmamış 3 cm di. Suni sancı vermedi kendi halinde açılma olsun dedi ama sonra 2 saatte anca 1 cm açılmamış oldu ve nst de sancı çıkmadı. Meryem Ana otumda bi taraftan açılıyordu. Daha sonra ebe muayene etti ve 2 saatte 4 cm daha açılma oldu 8 cm de doktorumu aradı. Hemen Doğum haneye alındım ve 6 7 kez ikinmalarim sonucunda bebeğim sağlıkla dünyaya geldi. 20 dk sürdü ve gerçekten zor geçti. Allah hepinizin yardımcısı olsun. Uzun oldu hakkınızı helal edin 😄
Sinem52 Gulsummldr amin inşallah evet var maalesef bebeğin kordonu kısaymış ikindikca çıkmadı mecbur kesmek zorunda kaldi😢