selma23_ ahahaha 😂 bana da boyama yöntemi dedi. 😂 ben de dedim doktorum perinatolog, kaldi ki birinin erkek olduğunu ben bile gordum falan. Ayni kiza benziyordu falan dedi. Ama mesela yanildigini paylasmadi 😂 doktordan iyi bilemez nereye bilecek. Boyle boyle insan kandiriyolar iste. Zaten ihtimal %50 yani birinde bilemezsin hadi de ikisini de tutturamadi 😂😂😂
Bosverin doktor ne diyosa o dogrudur 😁 16 hafta ve sonrası genelde degismez 😁