yagmur50 Çok şükür bugün bebeğimin kalp atışını duydum güzel bir duyguydu rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻
Eceissi yagmur50 darisi bana canim betam yavas yukseliyir 226 oldu dun 15 gun sonra tam gorulur dediler
Mucize7 yagmur50 bende ağladım canım cok güzel bir duygu ilk bi tane kaybım var duyamamıstım bu ikinciyi çok şükür duydum 🙏tekrar çağırdı 15 gün sonra tekrar duyarım inşallah sorunsuz olarak kuzum