ozlem-t Herkese merhaba. 14+3 haftalığız. 2-3 gündür karnımda ılık ılık bir ağrı var. Sanki karnım benim karnım değil gibi, ağır hissediyorum. Normal mi acaba?
Ayse3878 ozlem-t bende 7 haftalık hamileyim adet ağrısı gibi sancim oluyor doğuma kadar olur diyorlr sizinkide öyle olabilir
GamzeDurmus ozlem-t bende bugün 14 oldum bir kaç zamandır karnımı ağır hissediyorum demeniz gibi büyüdüğünü hisseder gibi birşey. Side sağa sola yatarken karnınız aşağıya sarkıyor mu
As7 ozlem-t benmde bebeğin olduğu tarafta adet ağrısı gibi bi his ve şişkinlik sertlik var .yaşayan oldu mu bunu?
dilara0605 GamzeDurmus bende 14 deyim be sağa sola yatarken sanki kaslarım esniyor göbeğim sarkıyor gibi oluyor bu canımı bile yakıyor bazen
Pnarakbs1 Bizde 4+6 olduk bugün hamile kaldığımı öğrendiğim günden beri regl ağrısı gibi ağrım oluyor, haftaya kontrolümüz var doktora danışacağım ☺️
GamzeDurmus dilara0605 evet beni rahatsız ediyor altına destek olarak bir kalın şey seriyorum hafif desteklesin diye yoksa diğer tarafım boşluk kalıyor, başka herhangi bir belirtileriniz var mı nasıl gidiyor benim hep endişeli geçiyor iyi mi acaba diye
dilara0605 GamzeDurmus benim başından beri kanamalı geçiyor gerekli ilaçları kullandığım içinde kanasada kanamasa yatıyorum mecbur iğnedir progestandır başka belirtim oturup kalkarken bazen kasık kaslarım çekiliyor saniyelik acı yaşatıyor ama genel olarak bende efsane korkuyorum bazen oturup bişi oldu diye ağlıyorum ki genelde kanama olduğunda bu psikolojiye giriyorum ama aslında benim gebeliğimin ne yazıkki bir gerçeği bu ama korkmaktan kendimi alamıyorum cumartesi kontrolüm var bakalım inşallah sorunsuz çıkarım
GamzeDurmus dilara0605 ay benimde cumartesi günü kontrolüm var inşallah ikimiz de hayırlısıyla çıkarız. Benim kanamam olmadı ama daha önce kaybım olduğu için progestan kullanıyordum doktorum son kutu olduğunu söyledi inşallah bir sorun olmadan bu günleri atlatırız
dilara0605 GamzeDurmus benimde 3 haftam kanamasız geçtiydi dedim çok şükür kesecek ilacı derken 2 gün önce 2 damla kan geldi gittim iğne vurundum geldim ağladım sinirlerim boşaldı vallahi gebeliğimin zevkini çıkartamıyorum resmen sürekli korku ve tetikteyim inşallah çok güzel haberler alırız cinsiyetini öğrenebildin mi
GamzeDurmus dilara0605 Allah’ım inşallah tekrar yaşatmaz süze kanama 🤲🏻 Cinsiyet tahmini yaptı kıza benziyor dedi 3 hafta sonra gel o zaman net belli olur dedi işte cumartesi gidicem inşallah öğrenebilirsem 🥲 size söyledi mi