ebegebe canım ben ankarada yaşıyorum bir doktorun muayenehanesine gidiyorum takiplerim orda yapılıyor. Doktorum da fetal dna yaptıran her hastasının kan tahlilini oraya gönderiyor, ben firmayla görüşmedim mesela hiç. Doktor kanı aldı gönderdi sonra sonucunu gönderdi bana. Tam 11+4 tüm. Bir arkadaşım daha o firmaya yaptırdı bu testi, bence güvenilir o yüzden