karakiz1 gayet normal benimkiler de 15+3 te gittim en son mesela 16+1 di biri digeri 16+0 onemli olan sat ta kacinci haftada oldugunuz. Bebekler onden gidebilir. Cok gerilik olmadikca sorum teskil etmez. Ulturasonda ortalama degerler var. Bebeginiz iyi gelisiyor ve ortalamanin ustunde demekki. :) ilerki haftaya uyumlu cikiyor oyle olunca. Genetik faktörler de etkileyebiliyor. Anne babanin boyu vs. Ya da erken yumurtladiysaniz ve erken dollendiyse zaten otomatik olarak bebek erken gelişmeye basliyor. Sat hesabi klasik 28 gun ustunden yapıldığı icin. Hic dert etmeyin 😁