Mervemry ya ben bu ay gittim ona yani Güler yüzlü falan ama çok kısa ya muayene süresi ve pek konuşup bilgi veren biri değil..bilenler bilir mesela bı Feyza hoca vardı şimdi Van’da değil.en az 20 dk muayene eder herşeyi konuşur söyler güler yüzlü ve için rahat bı şekilde ayrıldığın bı muayene oluyordu.ama şebnem hanım farklı geldi ya