Kizlarrr cok sukur hamileyim👌😍 Kalp atisi olmadigi icin iki kurtajim var. Tum testleri yaptirdik temiz cikti pihtilasma da yok fakat dr varmis gibi tedavi uygulayacagiz demisti. Boyle bir durumla karsilasan varmi ? Nasil yol izlediniz ne kadr sure pihtilasma icin igne hap vs kullandiniz anlatin birazzz 🙈😊 Dun ogrendim kaset test ile kan verdik 1000 cikti insallah dr guzel seyler soyler cok endiseli ve heyecanliyim 🙄