hanfee14o Benim öyle başladı. 6 haftalıktı, 2 gün üst üste lekelenme oldu doktora gittim direk normal dedi. Ertesi gün berbat bir sancı ve kanama ile düşük yaptım. Bence doktora gözükün, progestan falan veriyorlar düşüğü engellemek için. Geçmiş olsun 🌸