Kuzular Günaydın 🥰 ben 26+5 haftalık hamileyim 27 haftalık dönemine girmişim uygulamaya göre 🥰🎉 benim sorum olacak. Son 1 haftada neredeyse tabi son 2 3 gün daha da yoğunlaştı karnım böyle sert. Bazen karnımın ya sağ tarafı da sol tarafında bir aertlik hissediyorum elimde yumru gibi bu nedir normal mi. Bazende bebeğin hareketini çok hissediyorm bazen de az normal mi 2 sorum var bilenler bana da söyleyebilirmi ilk gebeliğim 🥰♥️🧿