Selamunaleyküm arkadaşlar. Benim doktorumu ve hastanemi değiştirmem gerekiyor. Beylikdüzü’nde oturuyorum. Bu hastane ve doktor hanım hakkında güzel şeyler duydum ama buraya da sormak istedim. Giden ve memnun kalan arkadaşlar var mı? Fiyatlar nasıl? Doğuma neredeyse 2 ay kaldı artık netleştirmem lazım, bu durum beni çok yıprattı.😓