Bnm sancılarım 37+5.gündeyken sabaha karşı saat 5 te karın ağrısı ile başlamıştı ve gittikçe artıyordu. Bn ilk hamileliğim olduğu için geçicidir diye düşünüp bugün doğurmam heralde diye düşünüyordum ki burda okuduklarım aklıma geldi ve hemen duşa girdim kahvaltımı yaptım kıvranarak. Saat 11 gibi belimede ağrı girmeye başlamıştı dayanamadım hastaneye gitmek için hazırlandım ama hala aklımda doğum yapmam düşüncesi ile bebek için hazırladığım çantaları evde bıraktım. Kendim gidicektik hatta son anda eşim babası gile haber vermiş onlarla hastaneye gittik. Saat öğlen olmuştu sıra öğleden sonra gelicek diye bn nst ye girdim. Sancım yüksek çıktı içimden dedim bn bugün doğurcam neden çantaları almasıysam. Neyse gittim öğlen yemeğimi yedim. Sonrasında bana sıra geldi. Doktora söyledim sancımın evde başladığını o da evin yakınsa evde sancını çek dedi bn de uzak maalesef gidemem dedim sonra açıklığı kontrol etti. 4cm olunca kağıtları imzalatıp doğum odasına aldılar beni. İş yerinden izne ayrılalı 5 gün olmuştu sadece ve bn doğum yapıcaktım.Korkuyordum bilmiyordum ilk defa olucağı için sürekli inşikak suresi ni okudum dualar ettim.Tabi bel ağrısı sancılarım gittikçe arttı meğersem doğum yapmak aylarca kanımızda bebeği taşımaktan daha zordu bnm için çünkü hamileliğim de son aylarda ki mide bulantısı haricinde hiç bir zorluk yaşamamıştım 6 kilo almıştım 60 kilo ile doğuma girdim. Saat 4 buçuk beş gibi doktorlar geldi serum takılıydı zaten 4 tane doktor eşi geldi mi diye kanala girdi mi diye baktı beni doğuma alan doktor. Sonra ıkın dediler bn beceremedim bir türlü göğüsümden bastırdılar sonra başının çıkarıldığını hissettim tabi bağırmaktan gözlerimi kapatmışım bir şey göremedim sancı daha zordu bnm için doğum anı çok zorlamamıştı bni. 5 gibi doğum yaptım küveze aldılar üstünü giydirdiler. Bebeğimi gördüm dikiş atılırken şok taydım hala. Allah’ıma çook şükürler olsun sağlıklı bir bebeğim olmuştu. Sonra emzirdim göğüslerimin uçları zorla doktor çıkardı ve emzirdikten sonra odaya gittik sarılığı vardı ve kan grubu eşiminkindendi. 3 gün hastanede kaldık serum la sağarak biraz düştükten sonra sarılığı hastaneden çıktık. 3 kilo 150 gram 47 cm doğmuştu çıktığımızda 2900 dü. Bütün hamileler e doğumda kolaylıklar diliyorum. Benim bebeğim şimdi 2 buçuk aylık oldu bile❤️👶