Kızlar bana doğum sancısını anlatın ne olur sabahtan beri delirmek üzereyim. Karnımda sancı var sanki üşütmüşüm gibi 38+2 günlük hamileyim. Ne suyum geldi ne nişanım. Ama sancılar düzenli yatınca şiddetleniyor yürüyüş yapınca geçiyor. Ne olur yardımcı olun kızlar hastaneye gitmeli miyim ?