Rookiexx selamlar, test çubuğunu ilk 10 dk açınca hafif bir çizgi belirdi. Ama çubuğun ilk haliyle görünen birşey yok. Bu şekilde bakmak doğru mu bakıp yanılan oldu mu??
dezgi Rookiexx bende gördüm bir çizgi benimde 10 gün kala bu şekilde göründü iki sonra da net çizgi göründü 😍
Tomrishatun Rookiexx Hamilelik görünmüyor olsaydı net çıkıyor zaten böyle silik çizgilere aldanmayın derim😏
Rookiexx sudeyl16 7 gün var birde bu erken gebelik testi değil. Bat a kadar bakmayacaktım ama işte 🤷🏽♀️
dezgi Rookiexx evet neler yapmadım flaş tuttum cama dogru tuttum hatta burada paylaşmıştım bir arkadaş çubuğu mu kırdınız anlayamadım bence birsey yok dedi ama suan 1.5 aylik oldum😀😍😍 tabiki daha netleşecek bir durum kan verdiğimde 18 çıkmıştı ne zaman ki 121 oldu hayırlı olsun dediler yani sizde iki gün sonra tekrar test yapın bence zaten daha gözle görülür olacaktır doğru görüyorsak insallah😘
Rookiexx dezgi yaaa çok sevindim sizin adınıza 😍 hamilelerin duası kabul olurmuş beni de unutmayın olur mu 🙏🏼
Eliifs Kuzenimde aynı böyleydi. Aynı şekilde çubugu açıp baktık malesef kan testi sonucu negatif:( Hemen umutlanmayın bence kan testi en doğru sonuç
dezgi Rookiexx canım görüyorum bir çizgi 🙈 seni umutlandirmakta üzmekte istemem bazen böyle olup negatif sonuç alanlar görüyorum burada o yüzden bence hemen kan ver 💕