benimmdunyamm Hesabımdan çıkış yaptım tekrar girdim ama her foruma girmem de giriş yap kayıt ol yazıyor
gurbetcianne97 benimmdunyamm ilk girdiğinde beni hatırla kısmını işaretlerseniz her girişinizde tekrardan giriş bilgilerini sormaz. 🤗
kuzeymomsss benimmdunyamm Sevgili annemiz, giriş yaparken sol alt kısımda beni hatırla butonuna basarsanız bir daha sorun yaşamazsınız 🌸
Elifkzlcn benimmdunyamm Aynısı bendede oldu 1 2 gün her girdiğimde oldu beni hatırla kısmını isaretledigim halde sonra kendiliğinden düzeldi
kuzeymomsss MerveeD giriş yaparken sol alt kısımda beni hatırla butonuna tıklarsanız sorununuz çözülür 😊🌸