38+0 olduk kızımla biz de bebiş doğdu butonunu gördük hamdolsun sağlıkla butona basmak da nasip olur inşaAllah aylar önce bu postu gördüğümde biz de o günü görebilecek miyiz derken şu anda kuzumun doğacağı anın hayaliyle gözüme uyku girmez oldu☺️ Bakalım kaç gün sonra nasip olacak başka kimler beklemede❓❓❓❓❓