ozumveannesi Kızlar bebeğim 3 haftalık galiba gazı var yediklerime dikkat ediyorum ama yinede oluyor. Doktor komtrolümüze daha var.sizler ne önerirsiniz damla olarak
Busragonullu32 ozumveannesi Her gaz damlasi her bebeğe iyi gelmiyor yalniz deneyerek iyi geleni bulman lazim ben METSIL gaz damlasi kullandim
Taze_gebe ozumveannesi ben hemen hemen hepsini kullandım hiç boş yere para saçtım bi etkisi de olmadı ama her bebek farklıdır tabi yine de buradan değil de dr tavsiyesi ile almanızı öneririm dr arayıp veya en azından aile hekimine sorabilşrsiniz
Acemianneee08 Damla bebekleri daha da kötü yapıyor diyoalr ki bizde yeğenim de deneyimledik ilacı verince dahada çıldırıyodu . Tavsiye her yemeğe kimyon koymanız veya içebilirseniz 1 bardağa bir çay kaşığı kimyon ılık suyla oda gaza çok iyi geliyor