Elifcee991 Kızlar 4 aylık hamileyim sadece 2 kilo aldım önümde kardeşimin nişanı var korse giysem bir şey olurmu hamileyken korse kullanan varmı
Sevdapl Elifcee991 bana doktorum karnını sıkan tayt bile giyme dedi. Korse giymek ne kadar tehlikeli artık siz düşünün.
Ozlem2206 Elifcee991 inşallah böyle bi hata yapmazsınız daha karnım bile yokken vücudumu saran tayt giydim diye ebe bi ton uyarmıştı beni bebek karnında strese giriyormuş sıkan şeyler olduğunda keseye baskı olduğu için
minik22 Ben ilk ay bilmeden giymiştim sıkıntımız yok ama 4 aylıkken kıyamam sıkışırsa içerde eğer belli olmasın diyorsanız ona göre elbise modeli bakabilirsiniz göğüs altından bollaşan 🤷🏻♀️
Armess_loya Elifcee991 hamilelik süresince özellikle karın bölgesini sıkmayan, rahat ve bol kıyafetler tercih edilmelidir. Bu sebeple, hamile bir kadının korse kullanması uzmanlar tarafından önerilmemektedir🌸
Clementinee Elifcee991 sakın yapma öyle birşey Allah korusun bebeklerde skolyoz yapıyor. Hamilesin sonuçta ne gerek var
Kelebekk-0307 Elifcee991 tabii ki giymeyin benim doktorum dar kıyafetlerde bile bebeği sıkar giyme diyerek uyarıyordu korse çok daha dar ve sıkan bir şey ve kaç saat kalacak yani o şekilde yazık bence.