fatima1 Allah aşkına korkacak ne var :) ben neredeyse tam anlamıyla 25.haftamda hissettim. Her bebek ve her anne farklıdır. Doktorların hastalık yoktur,hasta vardır deyimiyle aynı. Bende böyle 18. 19.haftalarında uyutmuyor beni diyen anneler çok okudum hatta üzülmüştüm de . Ama çok gereksizmiş . Keşke okuyup stres olmasaymışım dedim. Sende sakın onlara bakıp stres olma.