Mervecimbidur Adet günümün gecikmesinin 10.gününden herkese merhaba :) ne hamilelik ne de adet belirtileri hala ve hala yok yaptığım büyün testler negatif:) kan testim bileee :))
Amineberra Sumeyye12012 Mervecimbidur kızlar 13 Eylül 8 buçuk haftalık Düşük yaptım daha sonra iki kere adet gördüm Bir daha görmedim 2 adet gecikmesi yaşadım belirtiler yoktu hastaneye gittim Kan verdim negatif Evde kendim yaptım Yine negatif en son bana adet için Hap verdiler kullanmadım kendi kendime oldum Doktor dedi ki stres ve sıkıntıdan dolayı Bir de mevsimsel olduğu için çevremde Birkaç kişi daha aynı şeyi yaşadı şu an 21 Ocak’ta olmam gerekiyordu ama olmadım yine test yaptım Yine negatif önceki gebeliğim Geç döllenmeydi umud ediyorum ki bu seferki de öyle olsun Rabbim isteyen herkese nasip etsin🤲
annesinin-kuzusu1 Mervecimbidur canım benim adetim de 16 gün gecikmişti negatif çıkmıştı sonra adet oldum ve hemen arkasından gebe olduğumu öğrendim☺️
Sumeyye12012 Amineberra yaaa inşallah canım seninki de bizlerinki de geç döllenme olsun ama şunu bilmiyorum geç döllenme olunca ne zaman çıkacak yani ne zaman anlıcaz hamile olduğumuzu
Mervecimbidur Amineberra İnşallah hamilelik vardır beklenti içinde olmak hep korkulu hem heycanlı bi duygu Rabbim nasip etsin inşallah 🙏🏻
Mervecimbidur Sumeyye12012 Aynı durum bende de var yumurtlama döneminde birlikteliğim olduğu halde hepsi negatif kan değerim 2’nin altında benimki yükselme ihtimali var kan vermem lazım ama gitmeye üşeniyorum 😄
Mervecimbidur Sumeyye12012 Ya kim uğraşcak şimdi onla ki hem yeni uyandım evim acayip pis bugünlerde temizlemem lazım 😂😂
Sumeyye12012 Mervecimbidur hahahahah şuan aynaya bakıyor gibi hissediyorum 😂😂😂 evim pis temizlemek istemiyorum üşeniyorum Adetim 1 hafta geçmiş kan vermeye gitmeye üşeniyorum hava çok soğuk ve biraz uzak 😒😒😒
Mervecimbidur annesinin-kuzusu1 bende ne adet ne de hamilelik gibi bi durum söz konusu bile değil saldım olursa olur dedim ama tık yok yani