Ben de cok acı cektim . Krem almamıştım pek önemsememiştim . Baktım geçmiyor eczaneden doktorumun tavsiyesiyle Hyperimax Bu kremi aldım Bu kremi sürüp gümüş kapağı takıyordum öyle geçti . Benim de göğsüm taş gibi oldu. Sıcak duş alıp, ütü ile havlu ısıtıp göğsüme koydum sonrasında süt sağma Makinesi ile sağdım o şekilde geçti ve rahatladım