tulay33 Cok gecmis olsun Benim de kiz bebegim olacak ama bunun kiz ya da erkek bebekle alakasi yok. Cok sacli olacagi da hurafe.. gebelikte buyuyen rahminiz yemek borunuza baski yapiyor ve mide kapakciginiz asit kaciriyor.. bu da yemek borunuzda yanmaya, aci su gelmesine neden oluyor. Herkeste durum farkli ama iliktan daha sicak sut icin (yaninda bir iki tane petibor biskuvi yiyebilirsiniz iyi geliyor), her Aksam yemeginizle ev yapimi yogurt tuketin bir kase oda sicakliginda. Yatmadan 1 saat once kabuklari soyulmus bir elma iyi gelir. Ya da bir tatli kasigi toz nane yi cezvede kaynatin suzerek bardaga alin. Ilk sicagi gecince icebilirsiniz. Doktorum bana hic ilac vermedi. Ben bunlarla idare ettim cok da ise yaradi ki ben hamilelik oncesi reflusu olan biriyim…mide ilacsiz yasamazdim…. 🙄