Gulay01 Maksadım eleştirmek değil, kendimden örnek vereyim size.
27 haftalığım ve dün uzun bir yolculuğa çıktık eşimle kendi arabamızla. Öncesinde doktoruma kontrole gittim, izin aldım. Herhangi bir sakınca yok dinlene dinlene gidebilirsin dedi ve yola çıkmaya öyle karar verdik.
Bu tip önemli durumları buradan sorarak, içinizi rahatlatamazsınız ki. Gebelik durumunuzu bilmiyoruz, riskiniz var mı yok mu bilmiyoruz. Bizler çıkın bi şey olmaz desek bile, sizin doktorunuzdan izin almanız gerekir bebeğiniz için doğru olan bu. Sevgiler.