Dün birden tutulma sonucu hastaneye gittim nts bağladılar sancım vardı bebek gelmek istiyor 5 saat müşahade altında kaldım ciğer geliştirici iğne serumlar takıldı iyi oldum eve gönderdiler eve geldim yemek yedim yüzümün sol tarafından gelen uyuşma yüzümü sardı 4 saat bekledim yine hastaneye gittim yarın nöroloji ye gelmelisin bizim yapacak tedavi yok gebesin diye eve. Geldim geceden beri sersem gibiyim ne uyku var nede utanabiliyorum çok kötü haldeyim yüz felci olabilir dedi doktor dualarınızı bekliyorum