demettt333 Daha doğum yapmadım fakat az kaldı neyi alacağımı da bilemiyorum . Deneyimleyen annelerim ya da sağlam araştırma yapan annelerim yardımcı olursa sevinirim . Şimdiden teşekkürler 💓
blessed demettt333 prima premium care, eğer bütçeniz varsa. Sleepy de almıştım hani bütçem sürekli yetmez primaya diye ama arada o kadar fark var ki. en azından ilk 3-4 ay prima derim
hepoyleolurzaten demettt333 Islak mendil de bebek bezi de Sleepy kullanıyorum 4 bucuk aydır memnunum.
Kayserilim38 demettt333 en iyi bebek bezinide alsan bebeğin teni seçiyor canm sen bilirsin ama stok yapma derim çünkü benim oğluma prima almıştık pişik yaptı molfix vs o dönemde huggies vardı bi o iyi gelmişti 2015te doğum yapmıştın bu gebeligimde mesela bitane prima aldım iyi gelirse ona devam edeceğim
AlpAslanbabysmom demettt333 ben 1 numara 2 paket sleepy aldim dogumdan once cok stok yapmak istemedim memnun kalmazsam degistiririm diye islak mendilde uni baby😊
seher_edz demettt333 Molfix kullanıyorum çok memnunum ıslak mendil de aynı şekilde yenidogan molfix 🤍
ezgi0901 demettt333 bez olarak prima, ıslak mendil olarak uni baby yenidoğan aldım ben, bir de bebek temizleme pamuğu aldım, evde yenidoğan döneminde ıslak mendil yerine onu kullanmayı düşünüyorum en azından çiş yaptığında 😂
blessed demettt333 sleepy nin yenidoğanlar için olanını aldım, kokusuz ve araştırdığımda içeriği temiz olarak görmüştüm. Ondan memnunum mesela
minikdefnemm seher_edz molfix’in hangi paketini kullanıyosunuz mavi mi sarı olan pure serisi mi Ben ilk ay için prima premium aldım ama fiyatları aşırı yükseldi molfixle arasında pek bişey yok kalite olarak baya araştırdım ama mavi seri mi sarı mı alsam kararsızım ikisinden de memnuniyet çok yüksek
Deletedmom5545 Ben zeytinyağlı özelliği olduğu için baby turco alcam Yorumlara çok baktım herkes kaç aydır kullanıyorum hiç pişik olmadı yazmış Bezi de ıslak mendil de baby turco düşünüyorum
Clk56 Deletedmom5545 bende ikisinide baby turco aldim bide fiyat olarak da diğer markalara göre daha uygun pişik bez değiştirmekten oluyo bence deneyelim bakalim
demettt333 ezgi0901 aynen bende temizleme pamuğu doldurdum da yine de bulunsun diye ıslak mendil de alcam ne alacağıma karar veremedim 😊
Poyrazin_annesi Bn sleepy bez aldım saf bambu yazıo içerıgıde temız. Islak mendıl olarak uni baby cream yazanı aldm ama ayriyetten slepy markada aldm
demettt333 GamzeNur17 an itibariyle prima premium care 1 numara aldım bebek bezi 😄 ıslak mendili çok pahalıymış primanın ya. Islak mendile daha karar veremedim az daha araştırayım 😌
demettt333 Zaten sürekli prima olmaz gibi 🙄 diğer markalar da muhtemelen denenecek. İlk heves ile prima aldım bakalım bir paket 😂
demettt333 Kayserilim38 doğru söylüyorsunuz deneyimler belirleyecek . Çok almadım zaten 70’li bir paket 🤗 oda doğum valizinde bulunsun diye🧚🏻♀️
Edanurkeles demettt333 en iyi bez bildiğimiz kadarıyla prima ama ben prima almadım içinde petrol bileşeni varmış.Bez sleepy aldım ıslak mendil de yenidoğan baby turco zeytinyağlı